czwartek, 28 lutego 2013

Ankieta vol 2 + trochę informacji

Z racji tego, że testy już niedługo, nie mam zbyt czasu na prowadzenie tego bloga, tak jak sobie bym tego marzyła. Notki umieszczam coraz rzadziej, lecz naprawdę staram się być na bieżąco z nowościami wydawanymi w Azji.
Jako że 6 marca wyjdzie płyta One Ok Rock oraz Matenrou Opera, to na pewno pojawi się o tym informacja, a gdy będę miała możliwość przesłuchania owych albumów, to postaram się w jakiś składny sposób je tutaj opisać ;)
Odpowiadajcie w ankiecie i piszcie komentarze, bo to naprawdę cieszy i motywuje do pisania na blogu ^.^
A teraz żegnam i zostawiam Was z teaserem do najnowszego singla Alice Nine "Daybreak" oraz z najnowszym PV Matenrou Opera ;)





2 komentarze:

  1. Hah ją ostatnio mam fioła na punkcie utworu Versailles pt. "truth". Jak Kamijo żre kurczaka, jak Hizaki pije winko, jak Masashi wygląda, jakby go glodzono, jak Teru się wgapia momentami w kamerę, jak ich perkusista (wctej chwili zapimnialam pseudonimu) jest...po prostu sobą-szczerz i zaciesz na japie w stronę ekranu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez żalu zagłosowałam w ankiecie na moją największą miłość ZI:KILL, bo wiem, że strasznie mało osób ich zna i aż chciałabym zobaczyć co o nich napiszesz. <3 PS. Wiedziałaś, że były o nich tworzone mangi? xD I nie chcę nic mówić, ale były to mangi o tematyce yaoi, hehe. Kiedyś miałam zapisane tytuły i nawet chciałam sobie jedną zamówić, bo akurat widziałam ją na amazonie, ale format kompa i problemy z pamięcią zabrały mi wszystko. ;____;

    OdpowiedzUsuń